ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Κινητρό μας η εμπιστοσύνη σας ! σκοπός μας η άψογη συνεργασια και η ειλικρινεια με τους πελατες μας.

Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2015

Στολές παρέλασης πρώην παιδαγωγικής ακαδημίας





Σίγουρα  μια  ιδιαίτερη  στολή  που  ξεχωρίζει   από  της  άλλες  



Μια  στολή  με  πάρα πολύ  δουλειά 
Δεν  έχω  ράψει  δυσκολότερο  ρούχο 
Είχα  να  πιάσω   βελόνα λόγο  της  δουλειά  μου ( με  τα  υφάσματα που  διάλεξα )  εδώ  και  2  χρόνια    αλλά  η  πρόταση  που  μου  έγινε  με  τιμά 
Θα  πρέπει  να  έχει  μεγάλη  ιστορία  αυτή  η  στολή  αυτός  που  αποφάσισε  πριν  χρόνια να  την  σχεδιάσει να  την  φοράνε  τα  παιδιά  μας  θα  είχε  κάποιο  λόγο,
Έρχονται  πολύ  γονείς  και  μας  λένε ότι  πριν  πολλά  χρόνια  της  φόρεσαν  και  αυτή  αλλά  και  η  γονείς  τους.  
Έψαξα  μα  δεν  βρήκα την  ιστορία  της.
   Είμαστε  πολύ   πολύ  υπερήφανοι     που  της  αναλάβαμε   και  ακόμα  πολύ  τυχεροί  που  τα  παιδιά  μας  πάνε  σε  αυτό  το  σχολειό   


Φυσικά    φτιάξαμε   και  μια  στον  γιο  μου  αλλά  και  στην  αγαπημένη  μου  φωτεινή  θα  την  χρειαστούν  πολύ  αργότερα  αλλά  να  είμαστε  καλά  να  ράψουμε  και  τότε  μια  στα  μετρά  τους  
 


ευχαριστούμε 

ΓΙΑΝΝΗΣ  ΚΑΛΥΚΑΚΗΣ






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΡΑΨΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ